19.12.14

¡¡¡ ÚLTIMES NOTÍCIES !!!

12.04.13 - A TOTS ELS NOSTRES VISITANTS!!! El proper dissabte dia 20, al Teatre l'Amistat de la nostra ciutat, s'estrena l'espectacle "REUGENIO, CON TODOS MIS RESPETOS".
31.05.14 - Comencem el muntatge del nou circuit de rallycross que serà la pedra angular del nostre club aquest any i el que ve. És un circuit a dos nivells i, a l'igual que el campionat WRX, la meitat construït amb pistes d'asfalt (estandar) i l'altre meitat de terra (raid), de la marca Scalextric.
Properament publicarem fotos i el reglament, que serà realment lliure en la preparació dels cotxes.

14 comentarios:

Anónimo dijo...

Me ha gustado la idea, Supremo

Anónimo dijo...

sort que almenys reconeixeu que vareu punxar com unes "rates" a lleida hobby, per que quan la cosa us va be ja ho feu saber al foro, colla de mam....., ja sabeu qui soc no?, salut

Anónimo dijo...

callese perro

Anónimo dijo...

Demano disculpes si algu s'ha ofes per lo de rates, pero es una expressio que jo personalment utilitzo molt, com be saven els que hem coneixen.
De cap manera fa referencia a l'animal, sino en una forma de fer les coses. Es una expressio que s'utilitza molt al meu poble.

Que em discupli que s'hagi ofes, salut

Jaume

Anónimo dijo...

Tranquilo Jaume. Que sabemos que entre nosotros hay pique... El que te ha dicho eso seguramente sea uno que ''no esté al corriente'' de lo que pasa actualmente en el resislleida...

Pero no te preocupes, que si venis, sufrireis :P

Saludos!

DamiroDacal dijo...

Hola, soc de La Fuliola, en el meu poble som almenys 2 persones que ens agrada molt el slot, i voldriem venir un dissabte a la tarda a mirar el vostre club, podriem venir¿? podem assitir a les curses com a espectadors¿? mes endavant ens podem fer socis del vostre club¿?

Gracies

SLOT MOLLERUSSA dijo...

Damirodacal,

per suposat que podeu venir qualsevol divendres nit o dissabte tarda. Es més, si voleu aprofitar, els propers 12, 13 i 14 d'aquest mes tenim la cursa del Provincial de la Ninco Cup. Si voleu vèure correr als millors pilots de Lleida, aprofiteu la ocasió. Així ens coneixem. Potser no podré estar gaire per vosaltres però qualsevol altre membre del club us explicarà el funcionament amb molt de gust. Us esperem!!!

Damiro Dacal dijo...

Hola Slot Mollerussa,

gracies per la teva amabilitat, en principi aquest pont tenia que marxar amb la dona a la montanya pero ella comença el cole (es profe) el dilluns dia 15 i clar, te feina per fer, segurament no marxarem, llavors si que vindria a mirar el club, ya preguntaré qui es el que mou el cotarro per presentam, jejeej, em podries dir el teu nom així es farà més fàcil la busqeuda no creus¿? jejej

Per cert.... els horaris d'aquest dies quins són¿?

Gràcies per tot.

Salutacions

SLOT MOLLERUSSA dijo...

jjjajjajaj també tens tota la raó. I si tu em donessis un mail encara millor que millor.
Els horaris seran divendres a partir de les 21 h., dissabte a partir de les 16 h.i diumenge a partir de les 9 h.
No et caldrà preguntar massa: el que mès cridi, aquell sóc jo. Però si s'està corrent, doncs Joan Carles, també conegut per tots els circuits de Cat.com a "Ser Supremo". En fí...

Damiro Dacal dijo...

Bueno, al final (com sempre) se van liar les coses i no vai poder venir, em sap greu perque en tenia ganes, pero noi, els coses a vegades no surten com un voldria, que i farem, el que ara et preguntaré es que puc fer per venir un dia, suposo que els caps de semana estas per allí oi¿? pero digam els dies que i ets i mes o menys en quins horaris, a mi el dia que millor em va es el dissabte a la tarda i el dissabte al matí de cada 15 dies (perque porta el equip de futbol del poble i quan juguem a casa hi ha molta feina a fer) per exemple aquest cap de semana el dissabte al matí no em va bé pero per la tarda segons quina hora podria ser que si, sino tinc que portar la senyora de comrpes clar, pero aixo no ho se fins el moment justs jeejejeje, apa doncs ya em diras alguna cosa.

El meu correu es acastella@coopivars.coop

Salutacions

Manel dijo...

Jejjee ,ok molaa el ralli, hem de poder muntar un lloc amb uns quants trams de ralli, i fotre ambientillo.

Manel dijo...

Hola gent, hi ha previst al club incorporar alguns trams de ralli?

AsTrOg46 dijo...

Hola, vec qeu ja ho teniu en marxa, jo estic interesat amb el club, amb qui puc contactar?

MOLLERUSSA SLOT RACING dijo...

Astrog46, pots envïar un correu amb qualsevol consulta al mail:
mollerussa-slot@hotmail.com

Allí et podrem indicar mès i millor com funcionarà el tema, que no diferirà de l'any passat.

Gràcies i esperem veure't ben avïat. Salu2.